2011. október 12., szerda

#OCCUPY HUNGARY


AZ EMBERI TUDAT FORRADALMA KELL LEGYEN VÉGRE !!!  

Túllépni politikán, valláson és önös anyagi érdekeken! 


"Kevesek tartanak ellenőrzésük sokakat.
Több, mint 7milliárd ember él ezen a bolygón, akiket egy maroknyi ember manipulál
azzal a céllal, hogy ellenőrzésük alatt tartsák az emberiséget gazdasági rabszolgaság
és az eugenika eszközével. Ez többé nem tolerálható!
Ahogy egyre több ember ébred rá az Elit zsarnokságára és elnyomására,
úgy fog az "
Occupy Wall Street" mozgalom világméretűvé válni a szó szoros értelmében. 

A végén a fény mindig győz! 
És a fény, amit az alagút végén látsz,
Mi vagyunk.
(David Icke)

3 megjegyzés:

  1. Tetszik. :) Én pesti vagyok, ha ide szerveztek valamit, én tutira ott leszek. (még akár a szervezésben is besegítek, akár "humán erővel", akár szakmailag, webfejlesztőként) - Zsolt (zsolt.dienes@gmail.com)

    VálaszTörlés
  2. Hahó, én is pesti vagyok, de Londonban élek és részt vettem a még mindig zajló occupy london megmozduláson a szent pál székesegyháznál. Kíváncsi voltam már, hogy miért nem szervezi senki itt a helyi változatot, mivel erre még a külföldiek és a túristák is jönnének, ami nem lenne hátrány, hátha túristákat már óvatosabban közelítenek meg a rendőrök, nehogy országimázst rontsanak.. Azt látom, hogy vannak már helyi kezdeményezések, de azok, csak a magyarországi problémák burkán belül érdekesek, pedig ugyanazokból a globális problémákból fakadnak..
    We are 99% ;)

    VálaszTörlés
  3. Van fb-n Occupy Budapest oldal!!! https://www.facebook.com/OccupyBudapest?ref=ts

    VálaszTörlés