2017. július 24., hétfő

Miért süppedt a pártpolitikai mocsárba még a magát alternatív tájékozódónak mondó emberek tömege is? Ébresztő!


Egy 'rövid' megjegyzést szeretnék tenni, mivel mostanában egyre gyakrabban érzékelem azt, hogy az emberek agya annyira mélyen bele van süppedve a pártpolitika mocsarába, hogy az már nem csak az agyukat gátolja meg a gondolkodásban, de a fülüket is teljesen betakarja, ami megakadályoz már a hallásban is...



Azaz abban gátol, hogy képesek legyünk meghallani valós üzeneteket, összefüggéseket, talán-talán igazságokat... De képtelenek vagyunk rá, mert azt nézzük, ki mondta és milyen színben mondta, azaz narancs színű póló, vörös ing, vagy szivárványos testnadrág volt rajta....

És különösen azok alkalmazzák ezt, akiknek ez a végtelenül egyszerű gondolkodásmód segítséget (valójában menekülőutat) ad az értelmes vita lehetőségét is rejtő beszélgetésekben vagy eszmecserékben..., vagyis bedobják a három gagyi érvet, ami kimerül
- a "fidesztroll", "narancsköd", "orbáncsútidiktátornyaló"...stb
- "ballib",
- és a "kamuprofil", "ki vagy te, hogy megszólalj",  "dögölj meg" - szintjén, vagy inkább borzalmában. Ez a szellemi nihil, a nulla gondolkodás szintje.

Bármelyik gagyi jelző bedobásától kezdve már nem is kell sem érveket, sem összefüggéseket felhozni, pláne nem meghallani....



Számomra ez az agyhalál állapota! És ez borzalmas szerintem!

Azaz elhangzik a varásszó, amit esetleg gyűlölt vagy szeretett kedvenceik is kimondtak, onnantól elszabadul a pokol, megáll a józan ész és leáll a gondolkodás! Varázsütésre azonnal...
Sőt nekem inkább ez az 'elszabadul a pokol', de ez legyen az én személyes problémám..

Már a magukat nyitottnak mondó, az Alternatív Médiát évek óta olvasó, azaz 'tájékozódó'nak mondható emberek is beleesnek a csapdába.

Mondok példát.
- Én kezdettől fogva megosztottam Drábik János, Szaniszló Ferenc szókimondó interjúit, beszélgetéseit.
- Mindig szerettem Nógrádi György előadásait, bármilyen témában elmondott összefüggéseit, élményeit...
- Amikor hasonlókat kezdett kimondani Georg Spöttle, annak is örültem..., megosztottam

Még akkor is megosztottam és beszéltem róla (lásd bevándrolás, Európa iszlamizációja, Coudenhove-Kalergi Terv) ..stb, ha az egybevágott később Magyarország hivatalos politikájával (azaz átvett nagyon sok dolgot a kormányzat is ebből).

Éppen amiatt örült neki az ember, mert már nem csak perifériára szorított kutatók, nem csak Drábik János, Paul Craig Roberts, David Icke, vagy XY mondta ki, hanem főáramú médiában, a hivatalos kormányzati kommunikációban, sőt Európa Parlamenti felszólalásokban is visszahallhattuk az eddig tabunak tekintett mondatokat és összefüggéseket.

Lassan eljutunk sajnos oda (és itt szeretnék ezzel ennek megálljt parancsolni), hogy egyesek fejében Nógrádi Györgyöt, Drábik Jánost, Morvai Krisztinát vagy Georg Spöttlét megosztani (FÜGGETLENÜL ATTÓL, hogy MIT MONDANAK), azaz a bevándorlási-invázióról és Európa eltervezett iszlamizációjáról beszélni az egyben "fidesznyalás", "narancsköd" stb... (szándékosan rövidre fogtam most itt a jelzőket....)



A MONDANIVALÓM LÉNYEGE

Hát gyakorlatilag az a helyzet, hogy IGEN, sok minden, amiről az Alternatív Média-ban, a VilagHelyzete Blogban is nyíltan beszéltem az mára (szerencsére vagy sem, ezt döntse el mindenki maga),  a 'bizonyos fokú' szókimondás, a nyílt politika kommunikációjának szintjére került, emelkedett!
Legyen szó a háttérhatalom embereiről vagy a bevándorlási invázió tervéről.
Azelőtt ez elképzelhetetlen volt!


Hogy valaki nem képes lekezelni a világban zajló eseményeket és azok megosztását vagy a róluk szóló gondolatokat kizárólag pártpolitika szűrőjén keresztül látja, ez végtelenül szomorú, DE
továbbra is a VilagHelyzete oldalt (blogot, facebook-oldalt, Alternatív Híreket) azoknak ajánlom csak, akik képesek TUDATOSAN és a TUDATOSSÁG kellően MAGAS szintjén kezelni az írásaimat, vagy betenni őket a megfelelő PUZZLE helyére....

Ha nem sikerül, akkor sincs harag, csak akkor sokkal érdemesebb az ATV, a Fidesz, a Jobbik, vagy bármelyik ballib portált olvasgatni..a 444-től a 666-on át a 888-ig....
Az Index mélységeiről nem is beszélve... Azok biztos kevésbé felkavaróak, ott lehet csútizni, cigányozni, szidni, szocikat, narancsosokat és jobbikosokat mindenkinek kénye-kedve szerint, a gőzt kienegedni abban a hitben, hogy attól bármi is jobb lesz...

Nem gond és nem is baj, csak legyünk tudatában annak, hogyan gondolkodunk és miért nem vagyunk képesek felülemelkedni ezen...

Szóval a TUDATOSSÁG az, amire továbbra is bíztatni tudok mindenkit.  Engem ez segít legjobban a tájékozódásban... Lehet, hogy Téged más, én csak segítséget tudok adni, megoldást neked nem....

Belül mindenkinek éreznie kell úgyis, mi az igazság. Ráadásul úgyis csak az lesz benned igazság, amit Te magad élsz meg belül. 

Én mindig kizárólag értékekben gondolkodtam és nem pártokban...
Azt sem rejtettem soha véka alá, hogy a Magyar Nemzet, a nemzeti tudat, az igaz magyar történelem, az igaz magyar nyelv és annak értékei nekem fontosak, fix pontok. Azaz értékek voltak, vannak és lesznek....


Béke és szeretet mindenkinek! 
(SBG Buddha - VilagHelyzete)


(SBG Buddha - VilagHelyzete.com)
◢ BLOG: VilagHelyzete.com)
◢ Youtube-csatorna: VilagHelyzeteTV

◢ Legnagyobb FB-oldal: https://www.facebook.com/AWAKENINGtheWORLD
◢ Párhuzamosan futó FB-oldal (az előző törlése esetére) : https://www.facebook.com/VilagHelyzete
◢ FB-oldal 'vész' esetére: https://www.facebook.com/VilagHelyzeteBlog

◢ Azonnali Alternatív VilagHelyzete hírek: http://alternativhirek.blogspot.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése