2016. november 8., kedd

Valószínűleg az "elnökválasztásos cikkek" miatt törölte a FB a VilagHelyzete FB-oldalt (a 31ezer követő és 500ezer 'elérés-szám' ellenére is)



Sziasztok kedves VilagHelyzete olvasók!
Röviden szeretném megosztani veletek, mi a helyzet:
Egy mondatban a lényeg:
2016. November 7-én, Hétfőn este 23 óra körül a Facebook eltüntette a VilagHelyzete oldalát.
Azt le sem merem írni, hogy letörölte, mert remélem valahol megvan az a rengeteg kép és poszt, idézet és bejegyzés....

De elmesélem nektek is hogyan történt: Napközben sajnos semmi időm nem volt posztolni, aztán hétfőn este, mikor végre kiírtam kb. 3 hírt, akkor arra lettem figyelmes, hogy nincs sem borítókép, sem profilkép beállítva....
Először azt hittem csak elállítódott valami miatt vagy netán a FB akarja, hogy frissítsem.... Vissza is állítottam az előzőeket.
Még ekkor sem tűnt fel semmi nekem mindaddig, amíg be nem akartam írni a kép mellé a szokásos kis elérhetőségeket, hogy VilagHelyzete com és vilaghelyzete blogspot com, Alternatívhírek blogspot.com stb... Akkor nem engedte, hogy szerepeljenek és nem engedte beleírni ezeket.

A következő üzenetet dobta ki... Még szerencse, hogy printscreeneltem....


Nekifutottam vagy 5-ször is, mert azt hittem a képpel lehet a hiba, de mikor ezt oda akartam írni, akkor már világossá vált, hogy blokkolva van maga a szó is, hogy VilagHelyzete com és a blogos oldal címe is..... , mert ezután az idővonalat végig-görgettem lefelé egy kicsit és minden olyan megosztás, amely a blog cikkeire mutatott eltűnt az idővonalról, de ahogy ezeket nézegettem, feltűnt az is, hogy minden olyan fotó hiányzik (nemcsak a profilkép és a borítókép) , ahol a szövegben benne volt a VilagHelyzete linkje...

Eltűnt iszonyatosan sok kép ... és mire gondolatban ez lefutott egyáltalán bennem.... Egyszer csak már maga a teljes FB-oldal vált láthatatlanná és nem találtam, eltűnt....
Újra kidobott egy üzenetet, ezt is lementettem, hogy meg tudjam mutatni:

Bár annak nem sok esélyt adok, hogy technikai hiba lenne, de mondom, hátha megjavul mára vagy 1-2 nap múlva..... De ezek szerint simán likvidálhatta a Facebook...
Valószínű sőt biztosnak tartom, hogy az elnökválasztással van kapcsolatban. Illetve nem csodálkoznék azon sem, ha az utóbbi időben kiderült bűncselekményekről írt cikkek, posztok, a Wikileaks aktáknak szentelt figyelem verte ki a biztosítékot....

Vagy csak egyszerűen a legutóbbi szavazás, amit csináltam nektek, ahol 95% aránylik az 5 %-hoz volt a válasz, hogy kire szavaznának a magyar emberek USA elnöknek....
Sőt van-e értelme választásról beszélni és korrupt-e a rendszer........

Egyelőre nem tudom, mi az oka, de mivel 2015 augusztusában egyszer hasonlót már megcsinált ellenem a Facebook és letörölte a VilagHelyzete oldalát...
Akkor "nagy nehezen" sikerült visszaszereznem az oldalt....Meglátjuk mi lesz... Most nem vagyok túl optimista, ezért lehet "ennyi volt, mese volt"

Szerencse, hogy akkor létrehoztam egy másik, mentőövnek használható VilagHelyzete oldalt, amit "most még" el tudtok érni.....

Egyelőre nem osztok meg VilagHelyzete tartalmat, hogy ne provokáljam a Matrix urait és a rendszert, de kérlek nyomjatok egy like-ot vagy állítsátok be, hogy kérek értesítést vagy mentsétek el a linket.....

Attól függően, hogy kiderül a napokban, mi történik vagy ti mit gondoltok, meglátom mi legyen a továbbiakban a VilagHelyzete "sorsa" ...
(SBG Buddha) VilagHelyzete.com

FB-oldal: VilagHelyzete.com Awakening The World
Azonnali alternatív VilagHelyzete hírek:
VilagHelyzete.hu vagy Alternativhirek.blogspot.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése