2016. február 3., szerda

Az X-akták legújabb évada sokkolóan képünkbe tolta az igazságot rendszerünkről! Vajon szándékosan ennyire nyíltan?




Vajon az epizód célja, amit csak az Egyesült Államokban 13 millióan láttak, hogy ráébressze az embereket a valóságra vagy egy sci-fi sorozat köntösébe csomagolva nevetségessé tegye az igazságot és tévútra vezesse őket, ahogyan az Mulder ügynökkel is megtörténik ebben a részben?

Vajon mit szeretnének elültetni az emberekben vagy miért engedik meg ennyire nyíltan a főáramú médiában is ezeket az információkat....? 
Mert attól, hogy az erre ráébredő emberek ezt mondják és tudják már évek óta, attól még mindig sokan összeesküvés-elméletnek látják a totálisan szembejövő igazságot !

Vagy netán az emberek tényleg annyira ostobák, hogy egyébként is simán megteheti a nemzetközi háttérhatalom, az Elit vagy Illuminati, mindegy minek nevezzük, hogy lássák az emberek, ami folyik - mert se így, se úgy a terveikben változás nem lesz és az ÚJ Világrend (Novus Ordo Seclorum) halad előre tovább a megvalósítás útján....

Ki-ki döntse el maga…
(SBG Buddha-VilagHelyzete.com)






13 megjegyzés:

  1. Érdekes egy részlet, az biztos. Csak az a baj, hogy atlag ember ezt nem fogja a valosaghoz kapcsolni, ezenkivul szar se fog neki leesni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már vártam Laci, hogy véleményezz az X-aktákkal kapcsolatban. Az első rész tisztára, mintha a Te munkádat ollózták volna össze.
      Rosswellről már én is olvastam, hogy csupán színjáték volt. Egyszer fordítottam egy kontakta történetet, melyet majd előkeresek, mert per pillanat nem emlékszem rá. Röviden annyi, hogy jöttek ide 1947-ben földönkívüliek, de ufo-zuhanás, halott idegenek nem voltak benne.

      A harmadik része kész paródia volt. Én sejtettem, hogy a hüllő változik emberré és nem fordítva. Akkor bizonyosodtam meg 100% róla, amikor emberi mivoltában ordítozta tükörképének a "tűnj el".

      Egyértelmű, hogy tesztelik a lakosságot. Ennyire hihetetlen az igazság, hogy csak nevetni lehet rajta?

      Ksözönöm.
      Üdv,
      Atlantis

      Törlés
    2. Köszi Atlantisz, az az igazság, hogy tudtam, hogy készül az új X-akták és kíváncsian vártam, bár annyira nem számítottam semmi extrára... Ennek ellenére, mikor felhívták a figyelmemet erre az évadnyitó új részre, amiből a kis összeállításban is be vannak vágva részletek, na akkor enyhén szólva én is le voltam döbbenve, mennyire egyben mindenről nyíltan összesűrítve (mintegy csomagként a nyakunkba dobva), kapjuk a képünkbe az igazságot...... Ezért is fogalmazódtak meg bennem, a cikkben leírt mondatok, hogy ez most valami nyíltságot jelent vagy szándékos nevetségessé tételt...... Ez utóbbi felé hajlok most ebben a pillanatban, hiszen ha ezeket bárki szóba hozza majd ezek után, legyen az a háborúk kirobbantása, politikusok báb-szerepe, a gyógyszer-és fegyverlobbi érdekeltségei, a földönkívüli eredetünk és technológiák, a chemtrail-ek, élelmiszerekkel és vírusokkal mérgezés...stb..... Szóval ha valaki ezeket feszegeti majd, nyugodtan legyinthet rá a maradék 95%, hogy "jaaaaaaa, persze túl sok sci-fi filmet és X-aktákat néztél biztos....." és már mehetünk is tovább, szerencsétlen összeesküvéselméletes bolonddal nem is érdemes foglalkozni.....

      Így működik ez a gépezet, megszoktuk.... De akkor is valahogy most ez az X-akták valahogy túlontúl szókimondóra sikerült ! Feltűnően! És ha körbenézünk, legalább 10 csúcs-sorozat ezzel a témával foglalkozik (pl. COLONY (abszolút New World Order feeling), Scandal, 12 Majom, Agent X ...stb)

      Törlés
    3. Igen, egyetértek veled. Amerikai sorozatokat én már nem nézek. Ezt az egyet is csak azért, mert olvastam korábban, mit dolgoznak fel benne.
      Megtaláltam azt is, amit keresni akartam. Egy mexikói kontakta találkozott 1953-ban egy földönkívüli civilizáció lényeivel, akik elárulták érkezésük okát, vagy a Földre többszöri látogatásuk okát. Az ő beszámolóját egyedül George Adamski (szintén kontakta volt) erősítette meg, akit én a mai napig nagyon tisztelek és szavahihetőnek tartok. Csupán ennyi derült ki: "1946-ban, Észak-Amerika hatalmas radarberendezésekkel kísérletezett, amelyeken keresztül jeleket küldtek a Holdra, hogy megnézzék, mi történik. Ezek a jelek túlléptek a Holdunk pályáján is, és tovább haladtak a végtelen világűrbe, ahol aztán más bolygók lakói befogták őket. (…) Ezek a jelek azt bizonyították számukra, hogy mi is elértünk egy magasabb technológiai fejlődést, és ezért gyorsan útra keltek, mert azt gondolták, lehet ez egy segélykérés volt tőlünk.”
      A titkos földönkívüli technikák, az ingyen energia a 40-es évek óta, ami a filmben is elhangzik, mind-mind igaz.

      És végül meg kell jegyeznem, hogy sajnos Sveta esete is igaz.

      Törlés
  2. Már vártam Laci, hogy véleményezz az X-aktákkal kapcsolatban. Az első rész tisztára, mintha a Te munkádat ollózták volna össze.
    Rosswellről már én is olvastam, hogy csupán színjáték volt. Egyszer fordítottam egy kontakta történetet, melyet majd előkeresek, mert per pillanat nem emlékszem rá. Röviden annyi, hogy jöttek ide 1947-ben földönkívüliek, de ufo-zuhanás, halott idegenek nem voltak benne.

    A harmadik része kész paródia volt. Én sejtettem, hogy a hüllő változik emberré és nem fordítva. Akkor bizonyosodtam meg 100% róla, amikor emberi mivoltában ordítozta tükörképének a "tűnj el".

    Egyértelmű, hogy tesztelik a lakosságot. Ennyire hihetetlen az igazság, hogy csak nevetni lehet rajta?

    Ksözönöm.
    Üdv,
    Atlantis

    VálaszTörlés
  3. Hol tudnám letölteni ezeket a sorozat részeket? Sajnos nem tudom, hogy hol lehet ezeket a fimeket megnézni. Kérem, aki tud segítsen.
    üdv.Atos123

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt töltheted
      http://24uploading.com/a6j9u49bn0sy/The.X-Files.S10E01.HUN.HDTV.XviD-LEGION.avi.html

      http://24uploading.com/1aagxliq09vg/The.X-Files.S10E02.HUN.HDTV.XviD-LEGION.avi.html

      http://data.hu/get/9474458/xfls1003.r00
      http://data.hu/get/9474459/xfls1003.rar
      http://data.hu/get/9474460/xfls1003.sfv

      Hamarosan még a pápa is ki fogja nyilatkoztatni őket :)

      Törlés
    2. "Hamarosan még a pápa is ki fogja nyilatkoztatni őket :)"


      Kinyilatkoztatja az igazságot mi? LOL Miért mondanának épp most igazat az embereknek? Gondolkozzatok. Jobb, ha nem ültök fel nekik. Ezek mind egy követ fújnak!

      Törlés
    3. Redneck!
      Ez csak egy "szürke" poén akart lenni.
      Ahogy az igazság is, akárki is akarja majd kinyilvánítani, csak torzított lehet. A filmek is ezen tükör alapján nézendők.

      Törlés
    4. Nana! http://www.independent.co.uk/news/world/europe/pope-francis-says-he-would-baptise-aliens-9360632.html

      Törlés
    5. Ferenc időnként nagyon szeret játszani a mondataival. De mi mást is várjunk tőle, hiszen egy jezsuita.

      Törlés
  4. Érdekesek vagytok ti is!

    Nem olvastátok írásom? Csak azt terjesztheted amit tudsz és nem amit elhiszel! ÉRTED?
    Leírhatnám meggyőzően életszerűen hihetően, hogy vannak, de nem tehetem, mert amit tapasztaltam az számomra szokatlan volt. Tehát nem fogtam velük kezet, és nem kérdeztem meg tőlük, hogy mit akarnak? Meg stb.
    Elárulom a sok titok közül, hogy működik
    itt:
    de mivel szürke lesz - így ide idézem is!
    https://www.youtube.com/watch?v=PyMhBoqjAvk

    "... László Kiss 1 másodperce
    Érdekes kérdések - a kérdező részéről is! Mert egy kérdésre több válasz van! A Tudom vagy elhiszem! Például felteszi a kérdést: Gömbölyű a Föld? Válaszom az enyém , rá - nem tudom, mert még nem jártam körül, nincs tapasztalatom, de annak mondják és képeken annak mutogatják! Más formában a kérdés: Milyen formátumú a Föld alakja? Válaszom hasonló a fentiekhez. Tehát nem tudom, a kérdés az, elhiszem e amit tanítanak, vagy nem hiszem el? Na és itt van a kutya elásva, mert régen is és mai is sok mindent hamisan tanítanak! Tudom ezt? Igen ezt tudom! Honnan? Onnan, hogy megtapasztaltam!
    tisztelettel:
    id. Kiss László..."

    Nem tudom értitek e ? Én értem! Kívánom, hogy értsétek meg, mert ÉRTETEK is írom!
    A REMETE

    VálaszTörlés